Kaynaşlı Haberleri

Başkan Bayraktar ile Çok Özel

2016 yılında adından sıkça söz ettiren ilçelerden biri olan Kaynaşlı, 2017 yılına da damgasını vuracak gibi görünüyor. Başkanlık koltuğunda 3. Yılını dolduran Belediye Başkanı Erol Bayraktar’ı makamında yakalamak oldukça zor. Çünkü Bayraktar sürekli sahada yapılan çalışmaların başında.

Kaynaşlı Belediye Başkanı olarak 3. Yılını dolduran Erol Bayraktar, bugüne kadar ilçede yaptıklarının yanı sıra hayata geçireceği  projeler tamamlandığında, Kaynaşlı’nın herkesin parmakla gösterdiği bir ilçe olacağını belirterek, yaptıkları çalışmaları gazetemize anlattı.

VAAT ETTİKLERİMİZİ DE ETMEDİKLERİMİZİ DE YAPTIK

Seçimde halkımıza verdiğimiz  vaatlerin nerdeyse tamamını hayata geçirdik. Beyannamemizde ne söz verdiysek büyük çoğunlunu yaptık ve hatta beyannamemizde yer almayan bir çok projeyi de hayata geçirdik.

BOLU DAĞININ IŞIKLANDIRILMASI İÇİN ÇALIŞIYORUZ

Bolu Dağı’nın ışıklandırılması için Bolu’nun iktidar ve muhalefet milletvekillerinin de katkılarıyla çalışmalar yapıyoruz.  Kaynaşlı’da kesinlikle parti ayrımı gözetmeksizin diğer partilerin ilçe başkanlarıyla da bir araya gelerek Kaynaşlı’nın geleceği için çalışıyoruz.

DERELERİMİZİN TAMAMINI TEMİZLEDİK

İlçemizde bulunan tüm derelerin temizlik çalışmalarını tamamladık.  Yani 16 bin metre uzunluğundaki derelerimizi temizledik. Bu dereler üzerinde tehlike arz eden yerlere dekoratif tel çiti çekerek, olası kazaların da önüne geçtik.

YENİ BELEDİYE BİNASI YAPACAĞIZ

2017 yılı bizim için temel atma yılı ve tesis açma yılı olacak. 2018 ve 2019'da peyzaj yılı olarak ilan ettik ilçemizde. Eski jandarma karakolu olarak belirlediğimiz sahaya yeni belediye binasının temelini atacağız. Bunun altyapısını oluşturduk projelerini hazırladık.  Zemin etüt çalışmalarımızı tamamladık.  İkinci olarak da ilçemizde yeni yapacağımız Emniyet Müdürlüğü binası için  alt yapımızı oluşturduk ve Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından da onaylandı. Bu yıl bunun da temelini atacağız.

GENÇLERİMİZİ SPORLA BULUŞTURUYORUZ

Sosyal belediyecilik alanında da bölgenin en iyi  spor kompleksinden biri Kaynaşlı’da yapıldı.     Kaynaşlı’nın yollarını altınla kaplasan geleceğimiz olan yavrularımıza bir şey vermedikten sonra bizim için önemi yoktur. Bu nedenle de bütün mahallelerimize halı saha yaptık. Gençlerimizi sporla buluşturuyoruz.

KAYNAŞLI SPORUN MERKEZİ OLACAK

Kaynaşlı her türlü sporun yapılması için uygun doğal bir ortam.  Geçtiğimiz yıl burada düzenlediğimiz bir çok faaliyetle İlçemizin ve Düzce’nin adını dünyaya duyurduk. Bu yıl içinde , - Doğu Avrupa Motokros Şampiyonası,  Türkiye Enduro Şampiyonası,  Türkiye ATV Şampiyonası ,  Türkiye Süper Enduro Şampiyonası,  Yakın Karadeniz Enduro Şampiyonası,  Türkiye Bisiklet Şampiyonası, Türkiye Oryantiring Şampiyonası,  Türkiye Tırmanma rallisi Şampiyonası,  Türkiye Toprak Rallisi Şampiyonası, Türkiye Ofroad Şampiyonası,  Türkiye trial şampiyonası, Motosiklet Eğitimleri (18 hafta) yapacağız.
Bunlar dışında da değişik alanlarda yarışlar için çeşitli federasyon yetkilileriyle görüşmelerimiz devam ediyor.

MADDE BAĞIMLILARI İÇİN REHABİLİYATSYON MERKEZİ OLUŞTURACAĞIZ

Yeşilay Kaynaşlı’da bir rehabilitasyon merkezi yapmayı planlıyor.  Türkiye geneline hitap edecek merkeze aynı zamanda konaklama alanı da yapılacak. Bu alan madde bağımlısı gençlerimizin tedavisi için çok önemli.   Yaylagöl denilen yerde Yeşilay bir rehabilitasyon merkezi kuracak. Önceki valimizle projesini başlatmıştık. Yeşilay Genel Başkanımızla geçen yıl son noktayı koymuştuk. Proje Sayın Cumhurbaşkanımızın önündeydi. Darbe süreci olunca proje durduruldu. Sayın Valimiz Genel Başkanı ile kendisi hasbıhal ettiğinde projeyi tekrar hayata geçirerek, Abant gölünden daha güzel bir alanda, Türkiye’nin geneline hitap edecek, madde bağımlısı gençlerin rehabilite edileceği bir merkez,  aynı zamanda Topuk Yaylası gibi misafir ağırlayabilen bir otel oluşturacaklar.

1 MAHALLE DIŞINDA DOĞALGAZIMIZ TAMAM

2017 yılı gelmeden Eskiköy mahallesi dışında ilçemizin tüm mahalleleri doğalgaza kavuştu. Doğalgaz çalışmalarımızı tamamladık. Eskiköy Mahallemize de bu yıl doğalgaz gelecek.

MERKEZİ ARAÇ TRAFİĞİNE KAPATACAĞIZ

Belediye meydanında kentsel dönüşüm için çalışmalara başladık. Bu alanda  şaşırtmalı kaldırım projesini hazırladık. Kaynaşlı Belediyesi Kültür Caddesi ve Belediye Meydanı Kentsel Tasarım Avan Projesi  adı altında çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Kaynaşlı merkezini araç trafiğine kapatmak istiyoruz.  Projenin ödeneğini de sağladık. Enerji hatları yer altına alındıktan sonra hem meydanda istimlak yaparak yeni bir görüntü kazandırıp, merkezi yayalaştıracağız, yerleri de Avrupa’daki gibi şaşırtmalı kaldırımla döşeyeceğiz. Yolda yürüyen insan, geniş kaldırımlarda dinlenerek, projede olan çeşmelerden su içerek, geze geze istediği yere gidebilecek.

KAYNAŞLI KANAL PROJESİ İLE DERENİN GÜZERGAHINI DEĞİŞŞTİRECEĞİZ

Kanal Kaynaşlı diye mega bir projemiz var. İlçemizde yaşanan sel baskınlarını önlemek amacıyla hazırladığmız bir proje bu. İlk adımlarımızı attık. Bu proje ile ilçemizde bulunan Kaynaşlı deresinin güzergahını değiştireceğiz.

İLÇE MERKEZİNDE ENERJİ HATLARINI YER ALTINA ALDIK

Çevre kirliliği nedeni ile güzel bir görünüm sağlamak ve  Elektrik hatlarında meydana gelen kesintileri gidermek amacıyla İlçemizde bulunan enerji hatlarının yer altına alınmasını sağladık.  Ayrıca D-100 karayolu üzeri ve tüm mahallelerimizde tüm enerji hatları ve direklerini yeniledik, trafoları da güçlendirdik. 2017 yılında ilçemizin Bolu dağı girişinden başlayarak Kumluca mahallesi hürriyet caddesi ile karaçalı mahallesine kadar olan Kültür Caddesi ve Bolu caddesindeki enerji hatları da yer altına alınacak.

SIK SIK BİRARAYA GELİYORUZ

İlçemizde yaşayan hasta ve yaşlı vatandaşlarımızı fırsat buldukça ziyaret ediyoruz. Onların yanında olduğumuzu hissetmeleri için elimizden geleni yapıyoruz. İhtiyaçlarını tespit edip karşılıyoruz.  Sadece bununla da kalmıyoruz. İlçemizde yaşayan vatandaşlarımızla sık sık biraraya gelip, ilçenin sorunlarını masaya yatırıyoruz, halkımızın istek ve ihtiyaçlarını, sorunlarını dinliyoruz.

SOSYAL BELEDİYECİLİK ANLAYIŞIYLA ÇALIŞIYORUZ

Kaynaşlı küçük ama bir o kadar da önemli bir güzergah üzerinde yer alan bir yer. İlçemizin ihtiyacı olan tüm hizmetleri imkanlarımızın da ötesinde büyük bir özveri ile yerine getirmeye çalışıyoruz. Hizmetler halkımızın daha iyi bir şekilde yaşaması için. Ancak bizim için her şeyden daha önemlisi halkımızın nasıl yaşadığıdır. Biz ilçemizde ihtiyaç sahibi olan, zor şartlar altında yaşayan kim varsa ulaşmaya ve ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyoruz. Sosyal Belediyecilik anlayışı da bunu gerektiriyor.

4,5 DÖNÜM ALAN ÜZERİNE 2 KATLI PAZARYERİ YAPACAĞIZ

İlçemizin en büyük sorunlarından bir tanesi  kapalı pazaryeri. Bununla ilgili olarak TOKİ ile bütün anlaşmalarımızı sağladık. Önümüzdeki günlerde de TOKİ Başkanımız ile birlikte protokolünü yapacağız. Terminalden boşalan yaklaşık 4,5 dönüm alan üzerine 2 katlı olarak inşaa edeceğiz.   Bu pazaryerinde köydeki üreticilerimiz ürettiklerini  7/24  pazarlayabilecekler.

KÜLTÜR MERKEZİ İNŞAATINA BAŞLANACAK

Belediyemiz tarafından tahsis işlemleri tamamlanan Eski Sağlık Ocağı alanına Kültür merkezi yapacağız. İller Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sn. Hakan Çolak ve Üstyapı Uygulama Dairesi Başkanı Sn. Orhan Işık ile  proje uygulaması tamamlanan kültür merkezi   için görüşmeler yaptık.  Kültür Merkezi inşaatına başlayacağız. Kültür Merkezi’nin içerisinde amfi toplantı salonu, düğün salonu, bayanlar için el sanatları ve diğer açılardan kullanabileceği bölümler yapacağız. Bizim hedefimiz şu andaki iş merkezi ile belediye meydanı arasında yeni bir meydan düzenlemesi yapmak. Bununla ilgili projemiz hazır.

2 BİN 500 KAPASİTELİ KAMPÜS

Merkez Mahallesi  Düzormanı mevkiinde  2 bin 500 kapasiteli bir üniversite kampüsü yapıyoruz.  Kaynaşlı için en önemli projelerden biri bu. Bunu Kalkınma Bakanımız ile bizzat görüşerek ödeneğini de sağladık.  Karayollarından tahsis etmiş olduğumuz alana yaklaşık 2 bin 500 kapasiteli bir üniversite kampüsü kazandırıyoruz.  Ayrıca karayollarından tahsis ettiğimiz arazi üzerine kredi yurtlar kurumu tarafından programa alınan 550 kişilik erkek öğrenci yurdu inşa edeceğiz.

KAYNAŞLI'YA İMAM HATİP KAMPÜSÜ

Üniversite kampüsü projesinin yanı sıra bölge de ilk olacak imam hatip kampüsü ile ilgili de çalışmalarımız sürüyor. Merkez Mahalle Yoncalık Mevkiinde  36 dönüm üzerine yapacağımız bu proje için yaklaşık beş buçuk trilyon ödenek  ve  proje  hazır.   İçerisinde orta lise sosyal tesisi olacak.  İhtiyaç halinde içerisine bir de yurt yapabiliriz.  Yine kampüs alanı içinde bir uygulama camimiz olacak.

11 BİN METRE ASFALT ÇALIŞMASI YAPTIK

Kumluca, Merkez Mahalle, Sarıyer Mahallesi, Karaçalı Mahallesi, Çele Mahallesi ve Şimşir Mahallesinde 11 bin 295 metre  asfalt çalışması yaptık. Yine aynı mahallelerde 18 bin 940 metre asfalt kırıntı çalışması, 11 bin 640 metre yol genişletme çalışması ve 7 bin 615 metre de yol açma çalışması yaptık.

D-100 KENARINA  YAN YOLLAR AÇTIK

İlçemiz D-100 kenarında olduğu için, D-100 karayolu kenarı yan yollarını yaptık. Önce bu alanlarda güzergah belirleme çalışmaları yaptık.  Sonra belirlediğimiz güzergahları asfaltlama için ihale kapsamına alınmasını sağladık.  Yan yollardan Mahalle girişlerimize yol bağlantılarımızı yaptık.  Açtığımız yan yollarda ihtiyaç gördüğümüz alanlarda taş duvarlar ördük.  Merkez Mahallesi’nde  D-100 yan yol güzergahı üzerine bir adet köprü yaptık.  Mevcut yan yollarda da genişletme çalışmaları yaparak, halkımızın ulaşımını daha rahat yapmasını sağladık.

MAHALLE YOLLARIMIZI GENİŞLETTİK

İlçemizde bulunan Mahallelerdeki mevcut yollarda da genişletme çalışmaları yaptık. Yolların dar olması nedeniyle araç geçişlerinde sorunlar yaşanıyordu. Bu anlamda Kumluca Mahallesi Yavuz Selim Sokak’ta,  Çele Mahallesi, 49. Sokak, Turna Sokak,  Kayadelen Sokak ve Güvercin Sokak, Eskiköy Mahallesi Atmaca Sokak, Karaçalı Mahallesi Şekerci Sokak, Kumluca Mahallesi Hürriyet Caddesi,  Karaçalı Mahallesi Bülbül Sokak, eski Bolu Caddesi,  37. Sokak, Millet Caddesi, Yavuz Güvendi Sokak, Merkez Mahallesi Sümbül Sokak, Gülşen Sokak,  Lale Sokak, Gazi Sokak ve Yoncalık Sokak, Sarıyer Mahallesi TOKİ Sokak,  Şimşir Mahallesi ile Çele Mahallesi arası,  Eskiköy Mahallesi’nde yol genişletme çalışmaları yaptık ve ilçe halkımızın rahat ulaşımını sağladık.

MAHALLELERİMİZDE 7 BİN METRE DUVAR ÇALIŞMASI YAPTIK

6 bin 984 metre beton duvar çalışması yaptık.  Eskiköy Mahallesine beton ve tahta duvar yaptık. Çele Mahallesi 49. Sokak’ta Beton duvar, Merkez Mahallesi Sümbül Sokak Dereboğazı mevkiinde beton duvar, Çele Mahallesi Turna Sokakta dikenli tel, Merkez Mahallesi Lale Sokak’ta beton duvar, Merkez Mahallesi Gülşen Sokakta Dere boğazına Beton duvar çalışmaları yaptık.

İÇME SUYU İÇİN 42 BİN METRE BORU TEMİN ETTİK

İlçemizin ihtiyaçlarında biri olan su sorununu çözmek içinde çalışmalar yapıyoruz. İçme suyu çalışmalarında kullanılmak üzere 42 bin metre boruyu belediyemize kazandırdık.  Bunları Beyköy Belediyesinden 25 bin metre, İller Bankasından 12 bin metre, Sakarya Büyükşehir Belediyesinden 3 bin metre  boru temin ettik. 2 bin metre boruyu da belediyemiz imkanlarıyla temin etti.

SU ARITMAMIZIN BAKIM VE ONARIMINI YAPIYORUZ

Su arıtma tanklarımızın boya ve bakım çalışmaları yaptık. Su pompa ve kuyu borularını yeniledik. İller Bankasından 200’lük 6 bin metre içme suyu hattı borusu aldık ve Bolu Dağından getirdiğimiz alternatif su çalışmamızda kullandık.  Yeni açtığımız imar yollarında içme suyu çalışmalarında kullanmak üzere 6 bin metre boru temin ettik.

KARAÇALI’DA SU ŞEBEKELERİMİZİ YENİLİYORUZ

Karaçalı Mahallesinde bulunan 22. Sokağa  200 metre su şebekesi çektik. Karaçalı Millet Caddesi cami önüne kadar yeni şebekemizi çektik.  D-100 Karayolu ve Yeşil Sokak, Şekerci Sokak, Doğan Sokak ve Akasya Sokak bölgelerine yeni şebeke çekilmesi için ön hazırlık çalışmalarımızı yaptık.  Karaçalı Mahallesi Doğan Sokakta yaşanılan su sıkıntısı için Çele Mahallesinden bağlantı yaptık ve  100 metre şebeke döşedik.  Yeni açılan parsellerdeki yollarımıza toplam 500 metrelik yeni şebeke hattı çektik.  Karaçalı Mahallesindeki  konutlara 435 adet ön ödemeli Elektronik Kartlı Sayaç  taktık ve bu çalışmamız hala devam ediyor.

KUMLUCA MAHELELSİNDEKİ TÜM KONUTLARA ELEKTRONİK SAYAÇ TAKTIK

Kumluca Mahallesinde Yeni açılan otobüs garajı bölgesine yol genişletme çalışmaları yapılmasından dolayı 100 metrelik şu şebeke hattımızı  yeniledik.  Hafızlık kuran kursu bölgesinde yeni açılan parsel yollarına 200 metre su şebekesi çektik.  D-100 Karayolu kenarında bulunan Çillioğlu Mahallesi ve Üniversite arazisi olarak tahsisi yapılan bölge ve ayrıca Sarıçökek İlk Öğretim ve Kaynaşlı İmam Hatip Lisesine içme suyu sağlamak amacıyla 1200 metre şebeke çalışması yaptık.  Kumluca Mahallemizdeki 327 adet konutun tamamına  ön ödemeli  Elektronik Kartlı  taktık.

ŞİMŞİR MAHALLESİNDEKİ SU DEPOSUNUN KAPASİTESİNİ YÜKSELTECEĞİZ

Şimşir Mahallesi Zübeyde Hanım Sokaktaki su sıkıntısını gidermek için Kalıcı Konutlardan 400 metre yeni Su Şebekesi çektik.  28 evler diye de bilinen Karitas ve Jandarma komutanlığına 600 metre yeni su şebekesi çektik.  Şimşir Mahallesi merkezdeki su şebekesinin yenilenmesi ve su kaynağına depo kapasitesini büyülte çalışmalarına başladık.  Yine bu mahallemizde bulunan konutlara 60 adet Elektronik Kartlı Sayaç taktık.

ESKİKÖY MAHALLESİNDEKİ ANA SU DEPOMUZUN SU DEBİSİNİ 2 KATINA ÇIKARDIK

Eskiköy Mahallemizdeki Ana Su Depomuzu besleyen şırşır su kaynağını yeniden ıslah ederek,  Eskiköy Mahallemizin Su debisini 2 katına çıkarttık.

Eskiköy Mahallesi ve Gırgın Çayırı Mesire alanında içme suyu ihtiyacını karşılamak için alternatif su kaynağı arayışımızı tamamladık.  Hekim suyu mevkiinde bulduğumuz yeni kaynakta çalışmalarımız devam ediyor. Bu mahallemizde de 5 konuta elektronik sayaç taktık.

ÇELE MAHALLESİ ANA KAYNAK SUYUMUZUN ISLAH ÇALIŞMALARINA BAŞLADIK

Saz Köyünden gelen Ana Kaynak suyumuzun ıslah çalışmalarına ve ishale hattının yenilenme çalışmalarına başladık ve  Proje yapım aşamasına geldik. Çele Mahallesinde 495 adet konuta Elektronik Kartlı Sayaç taktık.

MERKEZ MAHALLESİNDEKİ DEPONUN KAPASİTESİNİ 100 TONA ÇIKARTACAĞIZ

Merkez Mahallemizde İçme suyu ihtiyacını gidermek için Alternatif olarak Bolu dağı Dede bıçkı deresi mevkiinden 6000 metre boru döşenerek ilave su kaynağı temin ettik.  Bu mahallemizde de yine 673 adet konuta  Elektronik Kartlı sayaç taktık. Su deposu terfi pompasına yedek 2 takım pompa ve motor temini sağladık. Su dağıtım şebekesinin yenilenmesi için çalışmalara başladık ve  30 km su dağıtım hattını yenilemek için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Merkez depo kapasitesini 400 tondan 1000 tona çıkarılması için proje çalışmasına başladık. İçme suyu rezervi için Keçi Deresinde gölet çalışmalarında yaptığımız ölçümler sonucunda, planlamaya aldık ve  ihale aşamasına geldik. Yeni açılan parsel yollarına 500 metre yeni şebeke çektik.

3 MAHALLEMİZE ÜST GEÇİT YAPTIK

İlçemiz D-100 karayolu üzerine sağlı sollu konuşlandığı için, bu yol karşıdan karşıya geçmek isetyen vatandaşlarımız için tehlike arz ediyordu. Bunu önlemek için Karaçalı Mahallesi, Kumluca Mahallesi ve Şimşir Mahallesine üst geçit yaptık.

TÜM MEZARLIKLARIMIZIN ÇEVRE DÜZENLEMESİNİ YAPTIK

Yine Kumluca Mahallesi Merkez Mezarlığında, Karaçalı Mahalle Mezarlığı,  Eskiköy Mahalle mezarlığı, Şimşir Mahalle Mezarlığı, Çele Mahalle Mezarlığı, Sarıçökek Köyü mezarlığı, Üçköprü Köyü mezarlığında çevre düzenleme çalışması yaparak, ihtiyaç duyduğumuz mezarlıklarımızın kenarlarına dekoratif tel çiti yaptık.

4 MAHALLEDE 1250 METRE KANALİZASYON YAPTIK

Kumluca Mahallesi 12. Sokakta 650 metre, Sarıyer Mahallesi Köroğlu Sokakta 200 metre, Karaçalı Mahallesi Fatih Sokakta 200 metre ve Çele Mahallesi Petekli Sokakta 200 metre olmak üzere 4 Mahallemizde toplam 1250 metre kanalizasyon çalışması yaptık.

YOLLARIMAZA KİLİT PARKE TAŞ DÖŞEDİK

Eskiköy-Muratbey ve Gölköy grup yolunu kilit parke taşı döşedik. Yine Muratbey-Çamlıca ve Dipsizgöl Köyü grup yolunu, Şirinevler Mahallesi yolunu  kilit parke taş döşedik.

KAYAK VE MOTOR KURSLARI AÇTIK

Gençlerimiz ve çocuklarımız için ilçemizde çeşitli kurslar düzenliyoruz. Bu güne kadar toplam 930 öğrenciye, izcilik, futbol, voleybol, basketbol ve ebru sanatı kursu verdik. Bunun dışında çocuklarımız için kayak kursu açtık. Yaz boyu koşulu kayaklarla antrenman yapan kayak kursumuz öğrencileri, bu kış kar üzerinde kayak çalışmaları yaptılar. Yine çocuklarımıza motor kursları veriyoruz. Kaynaşlı spor Motorları merkezimizde deneyimli hocalarımız eşliğinde çocuklarımız motor eğitimi alıyor.

KEFENİNDEN MEZAR TAHTASINA TÜM HİZMETİ YAPIYORUZ

Cenaze Hizmetlerimizde bütün şehir anlayışı ile çalışıyoruz.  Merkezimize yakın olan Tavak - Çamoluk - Sazköy - Fındıklı -Mengencik - Üçköprü - Sarıçökek - Darıyeri Hasanbey ve Yörükler köylerimizdeki bir cenaze için Belediye merkezimize başvurmaları halinde cenaze hizmetimizden yararlanıyorlar.  Kefeninden mezar tahtasına kadar tüm hizmetleri belediyemiz tarafından karşılanıyor. Yine ihtiyaç halinde Belediyemizin taziye çadırı halkımızın hizmetine veriliyor.

MERKEZE UZAK KÖYLERE CENAZE NAKİL VE YIKAMA ARACI VERDİK
 Merkezimize uzak olan köylerimize de cenaze nakil ve yıkama  aracı temin ettik. Orda sistemi öyle oturttuk ki,   Dipsizgöl ve civar köylerimiz Bakacak, Yeşiltepe,  Bıçkıyanı,  Hacıazizler, Çamlıca, Muratbey ve Altun köylerimize hizmet edecek cenaze yıkama ve nakil aracını merkez Dipsizgöl Köyü Muhtarı   Şükrü Tezcan'a teslim ettik. Bu köylerdeki cenazeler için Dipsizgöl Köyünden araç temin edilecek. Çakırsayvan ve civar köylerimiz Yeniyurt -Çatalçam köylerimiz ise  Çakırsayfan Köyü Muhtarı   Mustafa Kurnaz'a teslim ettiğimiz araçlardan yararlanacaklar.
Ve Üçköprü Köyü  için de Muhtar HüseyinTurna’ ya Cenaze Yıkama ve Cenaze Nakil Aracı teslim ettik.

commentFacebook Yorumları

mode_editSen de Düşüncelerini Paylaş!

comment Sen de Düşüncelerini Paylaş!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Duzceparantez.com sorumlu tutulamaz.